Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Данська Рада у справах Біженців розпочинає нову програму, спрямовану на підтримку внутрішньо переміщених осіб та осіб, які постраждали від конфлікту в Україні, підвищення конкурентоспроможності на ринку праці та стабілізації їх життя шляхом надання можливості отримання професійної освіти.
Фінансує програму Швейцарська агенція розвитку та співробітництва і Департамент Міжнародного Розвитку Великобританії.
Мета – надання можливості отримання нових та/або покращення існуючих професійних навичок зазначених категорій громадян, шляхом надання благодійної допомоги для проходження відповідних курсів, тренінгів та отримання кваліфікованої професійної освіти.
Учасниками програми можуть стати переселенці з районів з нестабільною політичною і військовою ситуацією, що зареєстровані та проживають на території Луганської, Донецької, Запорізької та Дніпропетровської областей, а також жителі Сходу України, які постраждали від конфлікту в Україні.
Програма передбачає підтримку принаймні 500 осіб, шляхом надання індивідуальних грантів в розмірі до 200 доларів США для отримання нових та покращення існуючих знань через проходження відповідних курсів професійної освіти.
Критерії відбору учасників програми:
Доведена мотивація в отриманні нових або покращенні існуючих професійних навиків. Розуміння заявником схеми практичного застосування отриманих знань в майбутньому для створення можливості отримання доходу. Бажана наявність у заявника досвіду роботи, пов’язаного з отриманням нових або покращення існуючих професійних навиків.
Особлива перевага буде надаватися заявникам, сім’ї яких мають соціальну або фінансову вразливість.
Докладніше з умовами отримання грантів у рамках програми можна ознайомитися на сайті «Ресурсний центр Гурт» (розділ «Гранти») за посиланням https://gurt.org.ua/news/grants/45402/.
Гаряча лінія (працює по буднях з 9.30 до 17:00) 050 367 90 95.