Прес-центр28 грудня 2016, 11:12

За дев’ять місяців 2016 року до облдержадміністрації надійшло 2179 звернень громадян

Протягом 2015 року до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування надійшло 32272 звернень громадян, що на 8337 більше, ніж за аналогічний період 2014 року (23935), з яких найбільше – до органів місцевого самоврядування – 25578 (79,26 %). Від центральних органів влади облдержадміністрація отримала 252 звернення, що на 197 більш, ніж за аналогічний період 2014 року (55). Кількість колективних звернень збільшилась на 179 (234 проти 55).

 

Протягом 2015 року на особистому прийомі головою обласної державної адміністрації – керівником обласної військово-цивільної адміністрації (далі-голова) та його заступниками розглянуто понад 360 питань.

 

З метою оперативного реагування органів виконавчої влади на звернення громадян та їх взаємодії створено та діє урядова «гаряча лінія» та телефонна «гаряча лінія» облдержадміністрації, функціонування якої забезпечується ДУ «Луганський обласний контактний центр» (далі – Центр).

 

На урядову «гарячу лінію» у 2015 році надійшло 11085 звернень, що на 153 більше, ніж у 2014 року (10932), на телефонну «гарячу лінію» обласної держадміністрації  – 4057 дзвінків.

 

Протягом звітного періоду 2016 року до обласної державної адміністрації  надійшло 2179 звернень громадян, що на 745 більше, ніж за аналогічний період 2015 року (1425), з них від центральних органів влади – 307 (на 152 більше (у 2015 році –155)), колективних  звернень –171 (на 4 менше (у 2015 році – (175)), та 20 повторних звернень громадян, яких у минулому році не було.

 

За 9 місяців 2016 року на особистому прийомі до голови та його заступників звернулося  422  громадянина.

 

Безпосередньо головою проведено 49 особистих, в тому числі 20 виїзних, прийомів, на яких розглянуто понад 50 питань. Головами райдержадміністрацій та їх заступниками було проведено 582 особистих прийомів, в тому числі 188 виїзних.

 

З урядової «гарячої лінії» до Центру надійшло 13252 звернення, що майже вдвічі більше, ніж за аналогічний період 2015 року (6905), а на «гарячу лінію» облдержадміністрації – 3401 дзвінок.

 

Із загальної кількості звернень, які надійшли до облдержадміністрації, 620 розглянуто позитивно (28,45%).

 

Протягом 9 місяців 2016 року облдержадміністрацією перевірено стан дотримання законодавства про звернення громадян у 14 райдержадміністраціях, які, в свою чергу, провели 86 перевірок у своїх структурних підрозділах, сільських і селищних радах.

 

Аналіз надходження звернень громадян до центральних органів влади та облдержадміністрації протягом 9 місяців 2016 року свідчить про зростання їх кількості на 34,2 %, а порушених у них питань – на 33,8%, порівняно з аналогічним періодом попереднього року.

 

До центральних органів влади найбільше зверталися мешканці міст Сєвєродонецька і Лисичанська, Попаснянського і Сватівського районів.

Адміністрація Президента України надіслала на розгляд до облдержадміністрації 112 звернень, що на 38 більше, ніж за аналогічний період 2015 року (74). Збільшення кількості звернень спостерігається у Попаснянському, Кремінському, Новоайдарському, Станично-Луганському  районах та у містах Сєвєродонецьку та Лисичанську.

 

Кабінет Міністрів України направив 70 звернень, що на 38 більше, ніж за аналогічний період 2015 року (32), зокрема Спостерігається мешканців Попаснянського, Сватівського районів, міст Сєвєродонецька і Лисичанська.

 

Кількість звернень на урядову «гарячу лінію» у звітному періоді 2016 року становила 13252, що майже вдвічі більше 2015 року (6905), та є найбільшим показником за всі роки роботи Центру.