Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Про впровадження технології призначення пенсії «в один дотик» розповіла начальник головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Ольга Шарунова.
Вона зазначила, що у 2019 році активно впроваджується єдиний стандарт обслуговування громадян в ПФУ. Майже всі зали обслуговування та очікування відремонтовані та приймають громадян в поліпшених умовах.
Крім того, люди стали частіше користатися порталом електронних послуг ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua/).
Ольга Шарунова пояснила, як саме користуватися особистим кабінетом, підписатися на смс-інформування, перевірити, чи спрямовані страхові внески до пенсійного фонду, стаж роботи, чи відбувся перерахунок пенсії, роздрукувати довідку с QR-кодом тощо.
За її словами, це має значно заощадити час громадянам, які звертаються на призначенням пенсії. Завдяки впровадженій послузі копії документів, необхідних при оформленні пенсії, можна відправити до органів ПФУ в онлайн-режимі, минаючи черги. Для цього необхідно мати лише електронний цифровий підпис та доступ до Інтернет мережі. Тож, при призначенні пенсії до органів ПФУ необхідно прийти лише один раз – для ідентифікації.
На цей час на Луганщині вже понад 20 осіб звернулися для отримання та перерахунку пенсії через портал електронних послуг.