Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
До голови Луганської обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації Сергія Гайдая від жителів області надходять запитання щодо дій та вжиття заходів у період карантину.
Зокрема, вони стосуються нарахування соціальної допомоги та субсидії.
Запитання.Кожні шість місяців треба переоформлювати допомогу в управлінні соціального захисту населення. Якщо вчасно не переоформити, то ти її не отримаєш. Для подання заяви жителям району требаїхати в УСЗН міста Попасна, але воно там не працює. Також треба взяти довідку в Ніжнєнській селищній раді. Селищна рада теж не працює. Яким чином можна взяти довідку в селищній раді та надати її в УСЗН?
Відповідь.Відповідно до чинного законодавства заяву та документи для надання субсидій можна надіслати до управління соціального захисту населення вашого міста/району поштою.
Заяву та документи на призначення субсидій, допомоги при народженні дитини можливо подати в електронному вигляді при наявності електронно-цифрового підпису за посиланнями https://e-services.msp.gov.ua/ та https://subsidii.mlsp.gov.ua/.
Також заяву та документи для надання соціальних допомог та субсидій можна надати посадовим особам сільських, селищних, міських рад територіальної громади для подальшої їх передачі органам соціального захисту населення.
Зокрема, Нижнєнська селищна рада працює в штатному режимі з 07:30 до 16:00– надає довідки та приймає документи для призначення всіх видів державних допомог.
Запитання.Я опікун дітей, є переселенцем з інвалідністю 3 групи. Щороку переоформляю допомогу з опіки на дітей віком 12 та 13 років. 10 березня 2020 року я здала пакет документів, у мене їх прийняв фахівець УПтаСЗН міста Сєвєродонецьк і сказав, що буде нарахування. Але мені не нарахували допомогу. В результаті таких дій працівників УПтаСЗН я з дітьми змушена два місяці сидіти без виплат в умовах карантину. Мої діти не отримують і адресну допомогу. Прошу допомоги у вирішенні питання отримання допомоги по опіці.
Відповідь.Згідно з чинним законодавством, документи, необхідні для призначення всіх видів державних допомог, розглядаються управлінням соціального захисту населення протягом десяти днів з дня подання заяви та всіх необхідних документів.
Тобто, якщо заяву з повним пакетом документів подано до управління соціального захисту населення до 10 числа поточного місяця, виплату допомоги проводять в наступному місяці. Таким чином, заявник отримає кошти за два місяці однією сумою.
Якщо заяву подано після 10 числа поточного місяця, або донесені недодані документи, виплату допомоги буде проведено через місяць. Тобто, заявник отримає кошти однією сумою одразу за три місяці.