Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Запорізька торгово-промислова палата запрошує 17 серпня 2017 року на семінар: «Вихід на закордонні ринки. Експортуємо правильно! Формування ціни на експортний товар. Алгоритм дій щодо перевірки закордонного контрагента, аналіз та прорахунок ризиків в міжнародній торгівлі»Маркетингова стратегія. Як знайти свій ринок? Практичні поради.
1. Маркетингова стратегія. Як знайти свій ринок? Практичні поради.
- Маркетингова стратегія. Що пропонуємо і для кого? Як шукати потенційні країни експорту і які критерії обирати?
- Комерційна пропозиція та експортний план.
- Аналіз отриманої інформації та прорахунок експортних ризиків при поставці товару на закордонні ринки.
2. Зони вільної торгівлі України та інших країн. Як скористатися і яка з них користь?
- Які є преференційні режими в торгівлі України з іншими країнами та як їх правильно застосовувати при експорті своєї продукції.
- Які виникають ризики при використанні преференційних режимів та з чого складається експортна ціна? Практичний розрахунок ціни на основі використання різних преференційних режимів в торгівлі з ЄС та іншими країнами.
- Країна походження товару: основні критерії. Як це визначити на практиці? Практичні поради та розрахунки.
- Що таке Сертифікат EUR та Сертифікат форми «А» і для чого вони потрібні? Як вони впливають на цінову пропозицію та формування ціни на експорт.
- Made in Ukraine та Country of origin Ukraine. У чому різниця і як використати на свою користь.
3. Тарифні графіки. Технічні бар’єри в ЄС, інших країнах з преференційним режимом торгівлі. На що необхідно звернути увагу українському експортеру?
- Визначаємо правильну ставку мита та квоти на свої товари та товари конкурентів
- Тарифні графіки України та ЄС: розбираємо детально. Практичні кейси щодо певних груп товарів. Визначаємо ставки мита
- Основні вимоги щодо імпорту до ЄС, технічні бар’єри в торгівлі, сертифікація, стандартизація. Як це стосується нашого товару?
- Статус уповноваженого експортера. Як і де отримати? Які документи готувати?
- Кодування товарів, мита, квоти, акцизи, ПДВ.
4. Попередній аналіз власних експортних можливостей. Аналіз статистичної інформації щодо ціни свого товару. Аналіз ризиків при експорті.
- Особливий механізм «відбору» контрагентів при здійсненні експорту.
- Прораховуємо та аналізуємо ризики при експорті з контрагентами (імпортерами) та закладаємо правильно в ціну товару.
- Вивчаємо ціну на товари конкурентів. Як і де шукати статистичну інформацію у відкритих джерелах?
- Практичні кейси аналізу даних щодо конкретних груп товарів при експорті в ЄС за останні п’ять років.
5. Оплата за товар, умови поставки згідно правил Інкотермс 2010, міжнародні перевезення, страхування товару та ціна на товар.
- Варіанти оплати за товар та їх вплив на кінцеву ціну товару. Які існують ризики в кожному варіанті?
- Транспортна складова в ланцюжку поставки та її вплив на цінову пропозицію
- Правила Інкотермс 2010: від EXW до DDP. Які умови поставки обрати при калькуляції ціни на експорт: ризики та витрати? Детальний розбір цінової пропозиції згідного кожного терміну поставки, згідно правил Інкотермс 2010.
- Оптимізація процесу перевезення та страхування вантажів при перевезенні товару.
6. Перевірка закордонного контрагента. Запобігання ризикам в міжнародній торгівлі. Убезпечення власного експорту від дій шахраїв.
- На що звертати увагу при перших контактах із імпортером?
- Аналіз міжнародної торгівлі з різними країнами. Країни, які знаходяться в зоні ризику.
- Особливості законодавства в сфері експортно-імпортних операцій в потенційних країнах-імпортерах.
- Які документи контрагента, витребувати та як їх перевіряти?
- Де шукати інформацію щодо перевірки потенційних імпортерів.
- Як розпізнати шахрайські наміри? Головні маячки.
- Перевірка та аналіз дій під час перемовин із закордонним контрагентом.
- «Основні прикмети» шахрайських контрактів. На що звернути увагу?
- Основні ризики при укладенні та виконанні ЗЕД-контрактів. Як запобігти та чим себе захистити? Що прописувати в ЗЕД-контракті: практичні поради.
- Покроковий алгоритм дій експортера в разі виникнення неприємностей під час експортно-імпортної діяльності.
Лектор: Ларін Микола Євгенович — керівник проектів Асоціації експортерів та імпортерів «ЗЕД», сертифікований консультант ТППУ з експорту в ЄС, юрист, експерт у сфері міжнародної торгівлі.
Місце проведення – ЗТПП, м. Запоріжжя, бул. Центральний, 4, к.223, з 09.30 до 16.30.
Вартість участі — 980,00 грн. До вартості включено: методичні матеріали, кава-брейк, обід.
За умови участі 2-х представників від однієї організації вартість складає 1764,00 грн.(за двох).
Реєстрація учасників по тел. (061) 701-72-64, 213-65-01,
сайт: bizedu.com.ua