Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 №848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», якщо орган Пенсійного фонду України, який призначає житлову субсидію, ухвалив рішення про відмову в її призначенні, то він повинен повідомити про це заявника, який звертався за допомогою, протягом трьох календарних днів з дня прийняття такого рішення.
При цьому поінформувати заявника потрібно в паперовій формі з врученням відповідного повідомлення під особистий підпис. У повідомленні повинна зазначатися інформація про причини відмови та про порядок оскарження прийнятого рішення.
Проте, у період дії воєнного стану орган Фонду може повідомити людину про таке рішення в телефонному режимі. Запис про це має бути зроблено в журналі реєстрації інформування заявників. Цей запис має містити інформацію про:
- номер рішення про відмову;
- номер телефону заявника;
- прізвище, ім’я та по батькові заявника;
- прізвище, ім’я та по батькові посадової особи, яка повідомила про ухвалене рішення;
- дату та час телефонного дзвінка.
Людина, якій було відмовлено в призначенні субсидії (або яка не згодна з розміром призначеної субсидії), має право оскаржити таке рішення в судовому порядку.