Прес-центр9 лютого 2011, 11:02

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 2010 рік

 

На виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” управління культури і туризму облдержадміністрації (далі – Управління) інформує про стан роботи зі зверненнями громадян у 2010 році.
Виконання вищезазначеного Указу знаходиться на постійному контролі в Управлінні. Заступником начальника Управління Виборним В.Ю. взято під особистий контроль питання щодо розгляду звернень та першочергового прийому Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.
Щотижня на апаратних нарадах у начальника Управління розглядається стан роботи зі зверненнями громадян. Запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових осіб зі зверненнями громадян. Здійснюється аналіз надходжень звернень громадян, їхній кількісний та якісний склад.
Особлива увагу працівників Управління зверталася на необхідність дотримання вимог законодавства щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також надання обґрунтованих відповідей без порушення строків розгляду. Державні службовці були попереджені про впровадження службових розслідувань за фактами повторних звернень громадян та персональну відповідальність за порушення виконавської дисципліни.
Разом з тим, за порушення вимог ст. 15 Закону України „Про звернення громадян” при розгляді звернення Порохні В.М. головному спеціалісту-юрисконсульту сектору кадрової та нормативно-правової роботи управління культури і туризму облдержадміністрації Троцюк С.В. було оголошено догану (наказ начальника Управління від 28.10.2010 № 149-к).
У 2010 році до роботи комісій, які створювалися наказами начальника Управління для розгляду звернень громадян, залучалися представники інших структурних підрозділів апарату облдержадміністрації та профспілкових організацій за згодою. Також завідувач сектору кадрової та нормативно-правової роботи Управління Кулішова І.В. взяла участь у роботі комісії управління Державної служби в Луганській області з метою з’ясування фактів, викладених у зверненні Косарева Ю.М., за участю заявника.
Керівництво Управління згідно зі своєю компетенцією брало участь в особистих прийомах громадян керівництвом облдержадміністрації.
Щовівторка начальником Управління здійснюється особистий прийом громадян. Також щомісячно у встановлений за графіком день (перший вівторок місяця) представники управління здійснюють чергування у громадсько-правовій приймальні Луганської обласної держадміністрації.  
Питання щодо додержання законодавства у сфері розгляду звернень громадян та вирішення їх питань знаходиться на постійному контролі в Управлінні.