Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Агенція інноваційного, сталого розвитку та ресурсоефективності розпочала прийом заявок для участі в проєкті «ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАДАНИХ ПОСЛУГ з безкоштовним впровадженням системи оцінки якості та управління лояльністю» відповідно до міжнародного стандарту ISO 10004:2018 «Менеджмент якості. Задоволеність клієнтів. Керівництво з моніторингу та вимірювання».
Проєкт направлений на підвищення якості надання послуг та підвищення лояльності громадян за рахунок вимірювання якості послуг, використання аналітичних даних для оптимізації процесів, розробки та прийняття організаційних та управлінських рішень.
Реалізація проекту дасть можливість:
1. підвищити якість послуг, які надаються;
2. підвищити лояльність громадян до послуг та структур, закладів, організацій, які їх надають;
3. створити систему управління якістю відповідно до міжнародного стандарту управління якістю ISO 10004:2018.
4. обмінюватися кращими практиками щодо заходів з підвищення якості послуг, що надаються.
З 13 по 26 січня триває прийняття анкет для участі від:
обласних державних адміністрацій та рад;
міст обласного підпорядкування;
об’єднаних територіальних громад;
райдержадміністрацій та рад;
міст і населених пунктів районного підпорядкування;
комунальних, промислових, приватних підприємств та ОСББ;
громадських організацій, агенцій регіонального та місцевого розвитку.
Оголошення переможців відбудеться 27 січня 2020 року.
Більш детально з інформацією щодо участі в проєкті можна ознайомитись на сайті Агенції http://otsinka-iakosti.aisdre.com/
Участь у проекті безкоштовна та фінансується Агенцією інноваційного, сталого розвитку та ресурсоефективності.