Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Конкуренція пасажирських перевізників у Луганській області сприяє росту якості споживання і можливості більш широкого вибору представників послуг. Але, водночас, ці процеси, на жаль, супроводжуються наповненням споживчого ринку послугами неналежної якості та транспортними засобами у незадовільному технічному стані, а також такими, що не відповідають у повній мірі потребам і вимогам споживачів.
За результатами щотижневого моніторингу, здійснення рейдових перевірок за участю співробітників відповідних установ та організацій, зафіксовано низку порушень чинного законодавства України, та як наслідок, порушення умов договорів між організатором пасажирських перевезень та перевізниками.
Основними зафіксованими порушеннями є: перевезення пасажирів без квитків, відсутність запису в квитково-касових листах, не заїзд на автостанції, використання перевізниками автобусів, переобладнаних з транспортних засобів іншого призначення, відсутність протоколів випробувань згідно чинного законодавства, відсутність візуальної інформації, ненадання пільгового проїзду відповідним категоріям громадян, недотримання маршруту та розкладу руху та зриви рейсів тощо.
Відносно всіх зафіксованих порушень, Департаментом регіонального розвитку, промисловості, інфраструктури та енергозбереження Луганської облдержадміністрації, з вересня минулого року по січень 2017 року, направлено листи-попередження про розірвання відповідних договірних відносин у разі виявлення порушень у подальшому.
Однак, адекватної реакції щодо усунення порушень з боку пасажирських перевізників досі не спостерігається. Тому, керівництвом Департаменту, у зв’язку з систематичними порушенням розглядається питання вжиття більш ефективних заходів до пасажирських перевізників для поліпшення якості послуг і безпеки пасажирів.
Реалізація державної політики в сфері організації пасажирських перевезень, тобто підвищення рівня їх комфортабельності, забезпечення соціальних гарантій, максимальне наближення якості надання послуг транспортної інфраструктури Луганської області до європейських стандартів – одне з пріоритетних завдань облдержадміністрації.
Тому обласна влада вважає за необхідним застосовування практики конструктивного тристороннього діалогу «Організатор – Перевізник – Громадськість», який би передбачав на постійній основі активізацію співробітництва з метою впровадження реформ в організацію пасажирських перевезень області.