Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Міністерство цифрової трансформації зібрало 5 найпоширеніших питань про послугу для внутрішньо переміщених осіб у «Дії», які ставляться в соцмережах. І надало на них відповіді.
Я перебуваю за кордоном. Чи можу отримати довідку?
Внутрішньо переміщена особа — та, що змінила тимчасове місце проживання всередині країни. Для українців за кордоном діють допомоги від тих країн, до яких ви переїхали.
Подав заяву в «Дії». Коли я отримаю довідку ВПО та виплати?
Заява обробляється декілька днів. Після цього довідка з'явиться у вас у «Дії» поруч з іншими цифровими документами. Виплати нарахуються, щойно Ощадбанк за поданням Мінсоцполітики перераховує кошти у ваш банк.
У мене немає ID-картки чи закордонного паспорта в застосунку, я можу скористатися послугою в «Дії»?
Щоб отримати статус ВПО, у застосунку має відображатися картка платника податків та один із паспортів: ID-картка або закордонний біометричний паспорт. Особисті дані для формування довідки отримуються саме з біометричних паспортів.
Якщо в мене вже є довідка ВПО, я можу оформити виплату в «Дії»?
У застосунку можна отримати комплексну послугу: отримання статусу ВПО та виплати. Якщо ви вже маєте довідку ВПО, тоді для оформлення допомоги радимо звернутися в ЦНАП.
Якщо не вдалося з першого разу подати заявку?
Якщо вам не вдалося з першого разу подати заявку в «Дії» і «сталася помилка» — це пов’язано з великим навантаженням на державні реєстри. Скористайтеся послугою трохи пізніше.