Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Про новий державний територіальний орган у сфері соціального захисту, його завдання, напрями діяльності та очікувані результати сьогодні, 4 серпня, на пресбрифінгу в облдержадміністрації розповіла начальник Головного управління Національної соціальної сервісної служби у Луганській області Олена Бєлікова.
Вона повідомила, що головною функцією цього підрозділу є контроль у сфері надання державної соціальної підтримки та дотримання прав дітей.
«На соціальну допомогу державою виділяються мільйони гривень, але незалежного контролю за використанням цих коштів до теперішнього часу не було», – зазначила спікер.
Олена Бєлікова зауважила, що діяльність соціальної сервісної служби спрямована на покращення якості надання соціальних послуг шляхом проведення методичного супроводу діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також проведення перевірок структурних підрозділів з питань соціального захисту населення місцевих держадміністрацій, органів місцевого самоврядування та служб у справах дітей.
Так, у разі надходжень інформації про можливі порушення порядку та строків надання адмінпослуг соціального характеру та соціальних послуг управління може проводити позапланові перевірки.
«Першочергово звертатиметься увага на якість надання цих послуг. Перевірки ми розпочнемо вже в поточному місяці», – акцентувала вона.
Олена Бєлікова наголосила, що перевірятимуться дотримання права конкретної людини на надання їй державної підтримки, дотримання в громадах прав дітей, правильність обчислення розміру допомоги чи субсидії, відсутність порушень строків виплат та випадків вимагання від людини не передбачених законодавством документів.
Спікер додала, що Нацсоцслужба буде працювати разом із територіальними громадами в рамках реформи адміністративно-територіального устрою для врахування потреб та наближення соціальних послуг для кожного жителя громади.