Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Це доручено Міністерству цифрової трансформації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про деякі питання реалізації експериментального проекту щодо використання віддаленого кваліфікованого електронного підпису», яка затверджена 14 травня 2021 року.
Також Мінцифра повинно інформувати населення про можливість отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг, пов’язаних з використанням електронного підпису «Дія.Підпис», зокрема про алгоритм дій, необхідних для його створення.
Нагадаємо, що цей електронний підпис у смартфоні, який доступний у застосунку «Дія», презентувала Мінцифра 17 травня під час Diia Summit 2.0.
Електронний підпис – це один з основних засобів ідентифікації людини. Завдяки «Дія.Підпису» можна підписувати будь-які документи, отримувати держпослуги просто з телефона вдома, в метро чи під час ранкової кави – безоплатно й у кілька кліків.
«Дія.Підпис» інтегрується з порталом «Дія». Тобто тепер можна отримувати послуги з порталу не лише з комп’ютера, але і з вашого смартфону.
Також саме завдяки «Дія.Підпису» Мінцифрі вдалося запустити податкові послуги в застосунку «Дія». Адже при поданні декларацій потрібно підписати їх. Поступово технологія буде інтегруватися також з кабінетом водія та кабінетом на порталі Пенсійного фонду України, банками та страховими компаніями та мобільними операторами.
Щоб створити «Дія.Підпис» потрібно зайти в розділ «Меню» в застосунку, пройти перевірку за допомогою PhotoID у «Дії». Програма зіставить ваше фото з фотографією з Демографічного реєстру та згенерує електронний підпис.
Це абсолютно безпечно та максимально зручно, а також безкоштовно. «Дія.Підпис» зберігатиметься в захищеному середовищі та гарантуватиме найвищий рівень безпеки. До того ж у користувача «Дії» встановлений власний пароль, що гарантує подвійний захист.