Прес-центр30 червня 2021, 13:06

Запрацювала «гаряча лінія» щодо вступної кампанії 2021

Для консультування з питань вступу до закладів вищої та фахової передвищої освіти та оперативного реагування на можливі факти порушення законодавства про освіту, належного контролю за проведенням вступної кампанії 2021 року в закладах вищої та фахової передвищої освіти Міністерством освіти і науки України організовано роботу консультативних телефонів. 

«Гаряча лінія» «Вступна кампанія 2021» розпочала роботу 29 червня і працюватиме до 13 серпня за безкоштовним телефоном 0 (800) 50-45-70 (пн-чт 9:00-17:00; пт 9:00-16:00; сб-нд вихідний). 

У зазначені терміни прийом та оперативне надання відповідей на звернення громадян також буде здійснюватися за електронною поштою vstup2021@mon.gov.ua

Особистий прийом громадян за адресою: м. Київ, бул. Шевченка, 16, каб. 401 (пн-чт 9:00-17:00; пт 9:00-16:00; сб-нд вихідний). 

Також працює Урядова «гаряча лінія» за телефоном 1545. 

Також нагадаємо, що Урядова «гаряча лінія» з питань освіти для осіб, місцем проживання яких є тимчасово окупована територія АР Крим та м. Севастополь, а також тимчасово окупована територія Донбасу, працює з понеділка до четверга з 9:00 до 18:00, у п’ятницю – з 9:00 до 17:00 за безкоштовним телефоном 0-800-504-425. 

Діти, які перебувають на непідконтрольній території, можуть скористатися каналами зв’язку (+38 098 079 69 73 – Viber, Whatsapp, Telegram; +38 095 200 85 73 – для людей з порушеннями слуху Viber, Whatsapp, Telegram), які є безкоштовними. 

Питання щодо загальної середньої освіти можна поставити за телефонами (044) 481-47-66,  (044) 481-47-67. 

Технічні консультації з питань реєстрації електронних кабінетів та подання електронних заяв здійснює ДП «Інфоресурс» (пн-пт 09:00-18:00; сб-нд 09:00-15:00)

+38 (044) 290-18-13;
+38 (095) 281-13-54;
+38 (067) 551-24-74;
+38 (093) 342-38-63;
vstup@inforesurs.gov.ua