Прес-центр21 березня 2018, 14:03

Цьогоріч педагоги-медіатори Луганщини проходитимуть навчання у Києві за конкурсним відбором

У Сєвєродонецьку відбулось засідання «круглого столу»  директорів закладів професійної (професійно-технічної) та вищої освіти, заступників директорів з виховної роботи, соціальних педагогів та  психологів, працівників соціально-психологічних служб області.

Організатором виступила ГО «Ла Страда – Україна» за ініціативи Департаменту освіти і науки облдержадміністрації та Міністерства освіти і науки України.

Тема «круглого столу» – упровадження в освітній процес закладів професійної (професійно-технічної) та вищої освіти Луганської області відновних практик у медіації як одного зі способів розв’язання конфліктних ситуацій мирним шляхом у рамках проекту «Створення системи служб порозуміння для впровадження медіації за принципом рівний-рівному та вирішення конфліктів мирним шляхом у закладах освіти Луганської та Донецької областей» за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).

Під час заходу координатор проекту ГО «Ла Страда-Україна» Вероніка Андрієнкова висвітлила історію та основні напрями роботи організації, а також багаторічний досвід Національної медіаторської мережі (НММ) ГО «Ла Страда – Україна» у вирішенні конфліктних ситуацій техніками медіації.

Крім цього, спільно з головою Краматорського офісу Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) Романом Шейком вона презентувала перспективне навчання в квітні – червні цього року 100 педагогів-медіаторів з 50 закладів професійної (професійно-технічної) освіти Донецької та Луганської областей, які проходитимуть підготовку в м. Києві за конкурсним відбором.

У круглому столі взяли участь професійні медіатори із Сєвєродонецька й Рубіжного, які вже проходили подібне навчання й тепер успішно працюють над створенням шкільних служб порозуміння, створенням у області центрів «Ти не один» та ін., надають іншим педагогам, психологам, усім зацікавленим практичні рекомендації щодо застосування технік медіації у вирішенні конфліктів, оснащення відповідних кабінетів, залучення до їх роботи учнів за принципом рівний-рівному тощо.