Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Для більшості українців, яким призначали субсидію під час неопалювального сезону, Пенсійний фонд України здійснить розрахунок самостійно. Самому жодних додаткових дій вчиняти не потрібно.
Також автоматично перерахують субсидію домогосподарствам, чия виплата у неопалювальний сезон дорівнювала 0 грн.
Водночас звернутися із документами до органів ПФУ для розрахунку і призначення субсидій потрібно:
- тим, хто раніше не одержував цієї допомоги від держави і планує оформити житлову субсидію вперше;
- людям, яким не була призначена субсидія у попередньому періоді через наявну заборгованість (проте її вдалося погасити або реструктуризувати)
Крім того, якщо у вас відбулися зміни у майновому стані (наприклад, хтось із членів домогосподарства придбав квартиру/земельну ділянку/авто) чи складі родини (наприклад, доросла дитина тепер живе окремо, або хтось виїхав за кордон), змінився соціальний статус чи перелік житлово-комунальних послуг, потрібно подати до ПФУ інформацію про такі зміни упродовж 30 днів.
Тому, якщо такі зміни відбулися, зверніться до Пенсійного фонду України особисто і подайте:
▪️заяву про призначення та надання житлової субсидії,
▪️декларацію про доходи й витрати осіб, які звернулися за призначенням допомоги.
▪️за потреби – копії офіційних документів, що засвідчують особливі обставини (наприклад, довідку ВПО, договір оренди житла, договір про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг тощо).