Прес-центр23 жовтня 2020, 08:10

Для дітей з особливими освітніми потребами навчання може бути подовжено

Уряд ухвалив зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 року № 585 «Про встановлення тривалості здобуття освіти у закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами» і від 12 липня 2017 року № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр», які надають можливість і встановлюють механізм подовження тривалості навчання дітей з особливими освітніми потребами відповідно до індивідуальних потреб.

Ці діти мають можливість подовжити навчання у школі у разі потреби загалом на два роки.

Вони зможуть розпочинати здобуття початкової освіти з іншого віку, а тривалість їхнього навчання у початковій та базовій школі може бути подовжена з доповненням освітньої програми корекційно-розвитковим складником.

Потреба щодо подовження навчання буде визначатися командою психолого-педагогічного супроводу не пізніше ніж за півроку до завершення навчання та підтверджуватися інклюзивно-ресурсним центром, який в разі потреби буде проводити повторну комплексну оцінку розвитку дитини.

На підставі висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини, виданого ІРЦ, та заяви батьків дитини рішення про подовження тривалості навчання приймається педагогічною радою та вводиться в дію наказом керівника закладу освіти.

За матеріалами Міністерства освіти і науки України