Прес-центр21 жовтня 2016, 15:10

Інформація про новий порядок оскарження рішень, дій та бездіяльності державних реєстраторів нерухомості та бізнесу

З 1  січня 2016 громадяни мають право оскаржити рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав не тільки до суду, а і до Міністерства юстиції України або його територіальних органів.

Міністерство юстиції України розглядає скарги:

1) на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);

2) на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

Територіальні органи Міністерства юстиції України розглядають скарги:

1) на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав), дії або бездіяльність державного реєстратора;

2) на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації прав.

Територіальний орган Міністерства юстиції України розглядає скарги щодо державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації прав, які здійснюють діяльність у межах території, на якій діє відповідний територіальний орган.

Скарга на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора подається особою, яка вважає, що її права порушено, у письмовій формі та має містити:

1) повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником;

2) 

зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, порушені на думку скаржника;

3) викладення обставин, якими скаржник обгрунтовує свої вимоги;

4) підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складення скарги.

Адреси, за якими необхідно надсилати скарги:

Міністерство юстиції України:

01001, м. Київ, вул. Городецького, 13.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області:

93404, м. Ссвсродонецьк, вул. Єгорова, 22.