Прес-центр29 вересня 2020, 09:09

Інформація щодо отримання послуг через вебпортал Пенсійного фонду України

Пенсіонери можуть переглянути дані зі своєї пенсійної справи та внести до неї зміни, не відвідуючи установ Пенсійного фонду. Для цього потрібно зареєструватись на вебпорталі Пенсійного фонду: https://portal.pfu.gov.ua/.

Онлайн реєстрація відбувається за допомоги електронного цифрового підпису. Ключ ЕЦП зберігається на будь-якому носії (наприклад, флешка чи жорсткий диск вашого комп’ютера) або в електронному пенсійному посвідченні.

Реєстрація на вебпорталі здійснюється тільки один раз. Для авторизації за ЕЦП з флешки потрібно виконати наступні кроки:

1. На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитися зі списком акредитованих центрів сертифікації ключів, ЕЦП яких підтримує веб-портал ПФУ.
2. Якщо ви ще не маєте ЕЦП одного з цих АЦСК, вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати ЕЦП.
3. Після отримання ЕЦП оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).

Для авторизації за ЕЦП з електронного пенсійного посвідчення вам потрібно виконати наступні кроки:

1. Ключ ЕЦП, записаний в електронному пенсійному посвідченні (ЕПП), створюється автоматично в процесі підготовки особистого ЕПП. Для використання ЕПП ви маєте пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку ЕЦП.
2. Після отримання ЕПП оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на портал за ЕПП (закладка «За ЕПП»).

Як переглянути відомості з пенсійної справи?

1. Увійти в особистий кабінет вебпорталу за ЕЦП або номером банківської картки.
2. В особистому кабінеті в меню «Електронна пенсійна справа» ліворуч обрати розділ «Моя пенсія».

Тут міститься інформація про:

– вид пенсії;

– строк, на який її призначено;

– загальну суму призначеної пенсії та суму останньої виплати;

– дату виплати пенсії.

Також ви можете побачити складові вашої пенсійної справи, утримання (у разі наявності), у який спосіб виплачується пенсія.

Крім того, на вебпорталі Пенсійного фонду, не виходячи з дому, ви можете подати:

– заяву про зміну способу виплати пенсії;

– заяву на зміну виплатних реквізитів;

– заяву на виділення долі в пенсії у зв’язку з втратою годувальника;

– заяву на поновлення виплати;

– заяву про зміну стану перебування в закладах держзабезпечення;

– заяву на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному держутриманні;

– заяву про зміну особистих даних пенсіонера;

– запит електронної пенсійної справи.

Для внесення змін до пенсійної справи потрібно виконати такі кроки:

1. Завчасно підготувати скани документів, що свідчитимуть про внесення/зміну/уточнення даних.
2. В особистому кабінеті вебпорталу, в меню ліворуч обрати пункт «Внесення змін до пенсійної справи».
3. Обрати заяву, яку ви бажаєте подати, заповнити відповідну анкету та завантажити до неї скани документів, зазначених вище.
4. Сформувати заяву.

 Стан оброблення ваших звернень до Пенсійного фонду ви можете переглянути в розділі «Мої звернення».

 За інформацією головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області