Прес-центр19 травня 2021, 11:05

Майже 80 тисяч адміністративних послуг надано через ЦНАПи області

Про стан та перспективи розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг Луганської області на апаратній нараді доповів в.о. директора Департаменту економічного розвитку та зовнішньоекономічної діяльності  облдержадміністрації Єгор Скіртач.

Він повідомив, що протягом I кварталу поточного року через ЦНАПи області суб’єктам звернення надано 79,6 тис. адміністративних послуг, з них в електронному вигляді – 3,3 тис. В середньому за місяць надавалося 26,5 тис. адміністративних послуг.

Найбільш затребувані адміністративні послуги: реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи; державна реєстрація речових прав на нерухоме майно; державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців; із земельних питань; послуги соціального характеру; паспортні послуги.

Наразі у 13 ЦНАПах отримують послуги з оформлення та видачі паспорта громадянина України у формі ID-картки та документа, що дає право громадянину України на виїзд за кордон.

Мають відповідне обладнання, але не надають паспортні послуги через ЦНАПи у містах Старобільську та Щасті, смт Новоайдарі та Міловому.

Запроваджено послуги з обміну посвідчення водія (без складання іспитів) та видачі нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого у Лисичанському ЦНАПі. Заплановано запровадити надання таких послуг у ЦНАПах Сєвєродонецької міської ВЦА,  Кремінської і Попаснянської міських рад.

Підписано узгоджені рішення про співробітництво між Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Харків) та 13 громадами області з питання запровадження послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через ЦНАП.

Розглядається питання щодо підписання таких рішень Щастинською, Сватівською міськими та Новоайдарською і Міловською селищними громадами.

Активно працює комплексна послуга  єМалятко для батьків новонароджених у восьми ЦНАПах в містах: Лисичанську, Сєвєродонецьку, Рубіжному, Попасній, селищах міського типу: Біловодську, Білокуракиному, Красноріченську та Новопскові.

Також запроваджено роботу електронних сервісів. Встановлено систему електронної черги в 11 ЦНАПах, інформаційні термінали  – восьми, систему «ЦНАП-SQS» – семи, інформаційну систему «Вулик» –
трьох.

Онлайн-консультування за допомогою мессенджерів та соціальних мереж здійснюють Лисичанський, Сєвєродонецький, Кремінський, Попаснянський, Красноріченський, Новопсковський та Міловський  ЦНАПи.

Також у Лисичанську, Сєвєродонецьку та Кремінній створені чат-боти у застосунку Telegram, завдяки якому суб’єкт звернення може отримати консультацію, відстежити стан готовності послуги, оцінити роботу ЦНАПу та ознайомитися з інформацією про нього.

У 12 ЦНАПах створено wifi-мережу для забезпечення відкритого безкоштовного доступу відвідувачів до Інтернету.