Прес-центр15 травня 2020, 12:05

Виконання власних надходжень Пенсійного фонду України в Луганській області забезпечено на 154,3 %

Під час засідання колегії Пенсійного фонду України в Луганській області підбити підсумки його роботи за І квартал 2020 року.

Участь у заході взяла заступник голови облдержадміністрації Катерина Безгинська.  

Зазначено, що в січні-березні:

  • забезпечено виплатами 344,1 тис. пенсіонерів, у тому числі 148,7 тис. внутрішньо переміщених осіб та 9,7 тис. військових пенсіонерів;
  • призначено 2,1 тис. нових пенсій;
  • середній розмір пенсії цивільних пенсіонерів - 3754,50 гривень, що на 203,00 гривень більше, ніж за аналогічний період минулого року;
  • загальні надходження до бюджету Головного управління становили 730,2 млн гривен (планові показники виконано на 109,6%).

Виконання планових показників власних надходжень забезпечено на 154,3 %, надходження склали 33,3 млн гривень.

Протягом першого кварталу за отриманням пенсійних послуг до відділів обслуговування громадян підпорядкованих управлінь Фонду області звернулись 55 844 особи.

Однією з важливих складових діяльності органів Пенсійного фонду є якісне обслуговування громадян. На 45 віддалених робочих місцях, агентських пунктах та віддалених клієнтських робочих місцях надано 1 768 послуг. Крім того, 7,9 тис. людей отримали консультації та роз’яснення в телефонному режимі.

У свою чергу, начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Ольга Шарунова зауважила: «В умовах карантинних заходів ще більш актуальними стали онлайн послуги, які ми надаємо: сервіси вебпорталу Фонду та СМС-інформування».

Так, на 1 квітня на вебпорталі вже зареєстровано 82,3 тисяч користувачів із нашої області (в тому числі у цьому році – понад 6 тисяч) та 53,2 тисяч заяв громадян на отримання послуги СМС-інформування (в тому числі у цьому році – понад 3 тисячі заяв).

«Робота органів Фонду області повинна бути спрямована на виконання встановлених на 2020 рік планових показників з надходження коштів до бюджету Пенсійного фонду України, впровадження новітніх технологій та сервісів, а також удосконалення діяльності з дотримання стандартів обслуговування громадян», – наголосила Катерина Безгинська, підсумовуючи засідання колегії.