Прес-центр6 квітня 2020, 16:04

Жителі області запитують – Сергій Гайдай відповідає

До голови Луганської обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації Сергія Гайдая від жителів області надходять запитання щодо дій та вжиття заходів у період карантину.

Зокрема, вони стосуються надання соціальних виплат.

Запитання. Як отримати без візиту до установи соціальні виплати?

Відповідь. Вживаються всі необхідні заходи для забезпечення соціальними гарантіями і компенсаціями громадян нашої області.

Фінансування матеріального забезпечення, пенсій та інших виплат здійснюється у штатному режимі.

Особисті консультації громадяни можуть отримати через телефонні «гарячі лінії», звернутись із запитаннями можна через електронну пошту.

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», який набрав чинності 17 березня, на період карантину заборонено приймати рішення про скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, зупиняти Ощадбанком України видаткових операцій за поточним рахунком ВПО за відсутності проходження фізичної ідентифікації та здійснювати контроль за проведенням соціальних виплат ВПО за місцем їх фактичного проживання/перебування.

Під час карантину Пенсійна служба області безперервно надає населенню дистанційні послуги. Не виходячи із дому, людина має можливість вирішити більшість питань через онлайн сервіси вебпорталу Пенсійного фонду України.

Для пенсіонерів з числа ВПО переноситься термін проходження ідентифікації до кінця карантину + 30 днів, тому пенсійні виплати за цей період не призупиняються.

Також подати документи через електронну пошту або через скриньку, встановлену у центрі зайнятості має особа, яка виявила бажання отримати статус безробітного.

Консультації щодо переліку документів, необхідних для реєстрації у центрі зайнятості, можна отримати за телефоном «гарячої лінії» Луганського обласного центру зайнятості (0645) 70-42-42 (з 8:00 до 17:00).

На період карантину зареєстровані безробітні комунікують засобами телефонного чи електронного зв’язку зі своїм кар’єрним радником. А відвідування центру зайнятості, яке було призначене до запровадження карантину, переноситься на дату після закінчення карантину.