Прес-центр7 серпня 2018, 17:08

Керівництво облдержадміністрації приділяє увагу вирішенню проблем, з якими звертаються громадяни

У І півріччі 2018 року до голови Луганської обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільно адміністрації Юрія Гарбуза під час особистих прийомів звернулось 89 громадян, зареєстровано 32 звернення, в яких було зазначено 35 питань. Про це повідомила керівник апарату облдержадміністрації Ірина Калініна під час апаратної наради.

За їх словами, загалом керівництвом ОДА проведено 56 особистих прийомів, в тому числі: 41 – особистий, 15 – виїзних, прийнято – 1164 громадян. Під час особистих прийомів голови облдержадміністрації та його заступників надійшло 240 звернень. Серед основних питань, які порушувалися на особистих прийомах керівництва ОДА, – надання фінансової та медичної допомоги, виплата компенсації за зруйноване або пошкоджене житло, поліпшення житлових умов, питання земельних відносин, праці, ремонту доріг, опіки та інше.

Протягом звітного періоду будо проведено 12 засідань комісії з надання одноразової грошової допомоги за рахунок коштів обласного бюджету, на яких було розглянуто 593 звернення громадян та, враховуючи можливості облбюджету, була надана допомога на суму 1,6 млн грн. З метою підтримки учасників АТО та членів їхніх сімей с початку року надано 16 громадянам даної категорії матеріальну допомогу на загальну суму 45,9 тис. грн.

За підсумками І півріччя 2018 від мешканців області до облдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 1574 звернення. З урахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами та скаргами до ОДА звернулись 5045 громадян.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасники АТО та інші пільгові категорії громадян. У звітному періоді до облдержадміністрації звернулися 883 громадянина, що потребують соціального захисту, що на 12,8 % більше порівняно з аналогічним показником минулого року – 783 звернення.

У зверненнях громадян порушено 1588 різноманітних питань.

Найбільша кількість звернень з питань соціального захисту надійшла від мешканців м. Сєвєродонецька – 415, м. Лисичанська – 87, Білокуракинського – 80, Старобільського – 65 районів. Найчастіше у цій тематиці порушувались питання надання матеріальної допомоги, призначення і виплата соціальної допомоги, призначення та перегляд пенсій.

Зі 121 питання комунального та дорожнього господарства найбільша кількість звернень надійшла від мешканців Попаснянського – 15, Новопсковського – 8, Старобільського – 8 районів та міст Сєвєродонецька – 34, Лисичанська –19. Більша кількість питань стосувалися плати за житлово-комунальні послуги, експлуатації та ремонт доріг, водо-, газо- та електропостачання, опалення та забезпечення паливом населення.

Зі 101 питання житлової політики найбільша кількість звернень від мешканців Попаснянського – 11, Сватівського – 8, Новоайдарського – 4 районів та міст Сєвєродонецька – 40, Лисичанська –12. Основні порушені питання стосувалися експлуатації та ремонту житла, поліпшення житлових умов.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року збільшилася кількість звернень з питань аграрної політики і земельних відносин та питань праці.

У звітному періоді до державної установи «Луганський обласний контактний центр» надійшло 5655 звернень, (за аналогічний період 2017 року – 8294).

На «гарячу лінію» облдержадміністрації надійшло 1607 звернень (у 2017 році – 1571), в тому числі: 741 звернення потребувало письмової відповіді,
866 – довідкової інформації, консультацій.

У зверненнях до місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування громадяни здебільшого порушували питання соціального захисту, житлово-комунального та дорожнього господарства. Збільшилася кількість звернень з питань аграрної політики і земельних відносин та праці.

За показником зведеної кількості звернень громадян лідерами надходжень є Старобільський район та м. Лисичанськ.