Прес-центр24 травня 2018, 16:05

На відновлення автошляхів Луганщини необхідно понад чотири мільярди гривень

Це повідомив заступник голови облдержадміністрації Вадим Данієлян під час сьогоднішнього розширеного засідання постійної комісії громадської ради при облдержадміністрації з питань житлово-комунального господарства, інфраструктури, енергозбереження та надзвичайних ситуацій.

Тож, на порядку денному розглянуто тему ремонту доріг області.

Вадим Данієлян нагадав, що наразі на підконтрольній українській владі території Луганщини знаходяться понад 3600 км державних, місцевих та комунальних автомобільних доріг. У них різні балансоутримувачі, джерела фінансування і, відповідно, рівні відповідальності за поточний стан цих доріг теж різні.

Цьогоріч обласна влада зосередить зусилля на відновленні напрямків в’їздів до Харківської та Донецької областей, що забезпечить комфортне сполучення між регіонами, низки проблемних ділянок та мостів.

До речі, на сьогодні майже відремонтовано міст у селі Троїцьке Попаснянського району.

Щодо поточного стану доріг заступник голови облдержадміністрації зауважив, що до 2014 року основна увага приділялася магістралям, майже всі з яких залишилися на тимчасово непідконтрольній українській владі території.

На багатьох теперішніх провідних дорожніх напрямках існуючі проблеми не вирішувалися десятиріччями.

За підсумками останнього обстеження необхідно приблизно 4,2 млрд гривень для відновлення доріг Луганщини. У цій сумі не враховані останні зміни до Державних будівельних норм України та зростання рівня заробітної плати, тож вона буде корегуватися.

Крім того, у зв’язку з подіями останніх років, на дорогах, що пролягають на підконтрольній українській владі території, значно зріс вантажопотік – це також пришвидшує їх руйнування.

Вадим Данієлян акцентував, що цього року Луганщина отримала значно більше коштів на ремонт та утримання автодоріг, ніж у минулих роках, починаючи з 2015-го.

Серед поточних проблем відновлення дорожньої інфраструктури – обмежене залізничне сполучення, що значно скорочує варіанти підвезення будівельних матеріалів до місця виконання робіт, а також невелика кількість підрядних організацій, які погоджуються працювати на території області (що не дозволяє проводити відповідні роботи одночасно на різних об’єктах).

Також на питання присутніх відповіли начальник управління розвитку та утримання мережі автомобільних доріг облдержадміністрації Юрій Бережний, представники міської влади та комунальних підприємств Сєвєродонецька.