Прес-центр10 травня 2022, 10:05

Якщо до 11 травня не надійде смс-повідомлення, яке підтверджує участь у національному мультипредметному тесті, необхідно звернутися на «гарячу лінію» МОН до 19 травня

Упродовж 9 травня Український центр оцінювання якості освіти спільно з Національним центром оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій та мобільними операторами Kyivstar, Vodafone Україна, Lifecell надіслав майже 400 тисяч повідомлень SMS потенційним учасникам національного мультипредметного тесту.

Майбутньому учасникові НМТ варто обов’язково зберегти інформацію з повідомлення від Centr_ZNО: ці дані необхідні для входу на свою Інформаційну сторінку.

Надіслана інформація необхідна, аби дізнатися про дату й місце проходження тестувань, а також отримання своїх результатів.

Якщо учаснику до 11 травня не надійде мобільне повідомлення, то з 12 до 19 травня він зможе зателефонувати на спеціальну «гарячу лінію» і отримати відповідні дані.